logo

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في منتديات كويك لووك ، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .






look/images/icons/wub.gif من هو افضل صديق ليك؟
  05-05-2009 10:48 صباحاً  
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-09-24
رقم العضوية : 184
المشاركات : 4447
الدولة : ُEgypt
الجنس :
تاريخ الميلاد : 25-1-1994
قوة السمعة : 244
انا والله رجعت تانى للموضوع وهتكلم عن نفسى بالتفصيل
انا ليه 4 بحبهم قوى واحد من اولى حضانه واثنين من اولى ابتدائى وواحد من اولى اعدادى
بس صديقى المخلص فعلا هو واحد من اولى ابتدائى
واختياره جه من محبتنا لبعض وشده حبى ليه ان كل واحد فينا عامل التانى على انه اخوه بالظبط واوحش وقت مرينا بيه بعد ما صديقى انا وهو الثالث فى اولى ابتدائى توفى الله يرحمه يارب وكنا ساعتها فى 5 ابتدائى.
واحسن وقت لما كنا بنقضى كل يومنا مع بعض فى الاجازه بعد ثانيه اعدادى
واكبر خصام كان السنه اللى فاتت فضل لمده 4شهور بسبب صديق اخر ليه انا وهو ربنا يسامحه فضل عمال يوقع ما بنا لحد ما اتخاصمنا بس انا قضيت اسوا 4 شهور فعلا وواحد صاحبنا لما عرف صالحنا على بعض بس كل واحد فينا استفاد فعلا عرفنا ان احنا اخوات وعيب قوى الخصام الطويل اللى كان بينا بسبب شىء تافه وربنا يسامحه مره تانيه اللى وقع ما بينا .
اعتقد طبعا علشان انا وهو رجعنا فعلا زى الاول واحسن وبنكلم بعض فى اليوم اللى ما بنتفابلش فيه وبابا بيكلم باباه اصلا وهما اصحاب برضه .
ومعمرنا ما هننسى بعض خالص وده مستحيل.والخصام اللى كان بينا كان بسبب كشكول الواجب بتاعى انا وهو كان ضاع منه سالنى عليه قلتله ما شفتهوش فحاولت ادور معاه قام واحد قايله ان كشكوله معايا وان بحاول اتعبه وخلاص فكلمنى قولتله هو بيضحك عليك انا هاخده منك اعمل بيه ايه ياعنى؟ وتانى يوم خاد كشكول ليه وقالى هات كشكولى واديك كشكولك قولتله ماعييش كشكول والله قام التانى قايله قطع كشكول محمد فقطعه فزعلت منه قوى لانه صدق التانى ومصدقنيش فمشيت وسبتهم الاتنين .
بس الحمد لله رجعنا اصحاب وحبينا بعض اكتر وكل واحد بيصدق التانى.........................
وهتستمر حياتنا ان شاء الله كده.........................................
اسف على انى طولت....................................



تم تحرير المشاركة بواسطة :MNS بتاريخ:




الساعة الآن 06:29 PM