أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم في منتديات كويك لووك ، لكي تتمكن من المشاركة ومشاهدة جميع أقسام المنتدى وكافة الميزات ، يجب عليك إنشاء حساب جديد بالتسجيل بالضغط هنا أو تسجيل الدخول اضغط هنا إذا كنت عضواً .





فعلتها ليلة الدخلة!!!

فعلتها ليلة الدخلة!!!قصة واقعية حصلت في ليلة الدخله[IMG]http://www8.0zz0.com/2008/09/26/10/414090445.png[/IMG]شاب راح يخ ..



11-02-2009 05:46 صباحا
محمد الحصري
menu_open عضوية موثقة
مرشح للاشراف
rating
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-09-16
رقم العضوية : 72
المشاركات : 2077
الدولة : مصر
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 220
 offline 


فعلتها ليلة الدخلة!!!
قصة واقعية حصلت في ليلة الدخله414090445
شاب راح يخطب وحده وتمت الموافقة على الخطبة ومن ثم الزواج المهم ايه اللي صار ليلة الدخلة بعد مادخل صاحبنا شقته مع زوجته والموبايل بيرن ويقوم العريس يرد على الموبايل ويدور الحوار التالي :الزوج : الووووو





المتصل : السلام عليكم، كيف حالك يا (فلان) و ألف ألف مبروك
الزوج : وعليكم السلام مجتش ليه ياندل الفرح
المتصل : والله العربيه اتعطلت بينا في الطريق واحنا جايين الفرح ووصلنا وسألنا عنكم قالوا انك روحت مع المدام واحنا دلوقتى مروحين
الزوج : المهم تعشيتوا
المتصل : لا والله
الزوج : انتو كاااام ؟
المتصل : 10
الزوج : اقولك (عليا الطلاق عشاكم الليلة عندي) قل تم
المتصل : يا ابن الحلال مينفعش انت عريس جديد و.. و..
المهم مفيش فايده الزوج مصر انهم يتعشوا عنده
الزوج : انا مستنيكوا مع السلامه
وقفل الخط

الزوجه المسكينه مش مصدقه اللى حصل من زوجها ليلة الدخلة ثم قالها يافلانه انا رايح السوق وراجع
((على بالها انه رايح يجيب عشاء جاهز))
بعد ربع ساعه رجع الزوج ومعه اغراض العشاء
قالت الزوجه ايه ده
قالها اقومي سوي العشاء علشان اصحابى جايين من بعيد وماتعشوش لسه
،،،وفي أثناء الحوار،،، والا الباب يدق
قال اهم وصلوا وفتحلهم الباب
المهم المسكينه في المطبخ تقطع البصل والطماطم بفستان الزفاف وعيونها تدمع وتقول في نفسها ( بكره هأرجع عند اهلي من الفجر واطلب الطلاق) المسكينه سوت العشاء وتعشوا

والمفاجأة ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7

7


يدخل زوجها عليها ويرمي لها (50000) خمسين ألف قال ده حقك قالت له حقى فى ايه قالها الرهان اللي بيني وبين اصحابى 10 على كل واحد
(5000) بأنك تطبخين ليلة الدخلة
ايه هوه رد فعلك لو انتى مكانها موافقه ولا .. لا وانتي من كسب الرهان وتمت ليلتهم على خير وصاروا اسعد زوجين .........

هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!!

مستني تفاعلكم
بكم و معكم نجعل منتدانا منتدى الحصريات


mhfc82cz0

spiderman3














:. كاتب الموضوع محمد الحصري ، المصدر: فعلتها ليلة الدخلة!!! .:


tugjih gdgm hg]ogm!!!



عزيزي القارئ ضع رداً لنعرف هل نحن علي صواب أم خطأ
ونرجو الابلاغ عن أي رابط لا يعمل


تقييم الموضوع:
الرجاء تقييم الموضوع
توقيع :محمد الحصري
30196
ربما يعجبك هذا أيضا



11-02-2009 08:46 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [1]
قطرات الندى
menu_open
ذهبي
rating
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-10-21
رقم العضوية : 462
المشاركات : 485
الجنس : أنثى
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 4
 offline 
look/images/icons/i1.gif فعلتها ليلة الدخلة!!!
والله هى واحدة اصيلة اوى وبتعرف تسعد جوزها وسمعت كلامه على العلم انه المفروض مترهانشى على اجمل حاجة فى حياته بس اكيد لو اى واحدة باخلاق هتنقذ الموقف وهى ذكرى جميلة فى اول مشوار حياتهم ........ شكرا جزيلا محمد
توقيع :قطرات الندى
إذا أردت شيئا بشدة فاطلق سراحه فإن عاد إليك فهو لك وإن لم يعد فإنه لم يكن لك من البداية
323214522kg7


12-02-2009 03:08 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [2]
محمد الحصري
menu_open عضوية موثقة
مرشح للاشراف
rating
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-09-16
رقم العضوية : 72
المشاركات : 2077
الدولة : مصر
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 220
 offline 
look/images/icons/i1.gif فعلتها ليلة الدخلة!!!
شكرا على ردك الجميل يا قطرات و فعلا ميعملش كدا الا الزوجة المسلمة اللي بتطيع جوزها ايا كان الظروف ما دام في غير معصية ربنا..... و بالتأكيد ربنا بيجازيها ان لم كن في الدنيافاكيد في الآخره

ربنا يثبتنا دوما على طاعته...آمين يا رب العالمين
توقيع :محمد الحصري
30196


15-02-2009 06:01 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [3]
nonna
menu_open
مرشح للاشراف
rating
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-08-27
رقم العضوية : 5
المشاركات : 2138
الجنس : أنثى
الدعوات : 1
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 37
 offline 
look/images/icons/i1.gif فعلتها ليلة الدخلة!!!
والله الطبيعى ان لو انا مكانها هسمع كلام جوزى حتى لو مش مقتنعه او متضايقة من جوايا
ولو انى ممكن صورته جوايا تتهز لو عمل كده لان العلاقة الزوجية والبيوت علاقة خاصة واسرار مينفعش تبقى مجال للهزار والضحك والمراهنة او حتى تبقى مشاع وكل واحد عارف تفاصيل حياتهم
التفاعل مع الاصحاب حلو والهزار حلو انما الزوج كده هيفتح المجال للمراهنة على اى حاجه فى حياته بعد كده وممكن تتطور لمشاكل هو فى غنى عنها وكفاية حتى لو الزوجه سمعت كلامها انه نوعا ما كسر بنفسها
يوه طولت فى رايى معلش المهم باختصار رايى هو انى هسمع كلام جوزى فى الحالة دى بس صورته هتتهز جوايا جامد وفى الحالة دى الزمن وحده اللى يا هينسينى ياهفضل فاكراها وكاتمة جوايا
ميرسى يامحمد على الموضوع


16-02-2009 09:03 مساء
مشاهدة مشاركة منفردة [4]
محمد الحصري
menu_open عضوية موثقة
مرشح للاشراف
rating
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2008-09-16
رقم العضوية : 72
المشاركات : 2077
الدولة : مصر
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 220
 offline 
look/images/icons/i1.gif فعلتها ليلة الدخلة!!!
مطولتيش أوي يا نونهbiggrin2biggrin2 ......أهم حاجه طاعة الزوج ما دام بعيدا عن غضب الله ثم العتاب بعد ذلك ليس كل ما يغضب البشر يغضب الله و فعلا لابد أن تكون هناك اعتبارات أخرى أكبر من المال و المراهانات

شكرا نونه على الرد و المرور
توقيع :محمد الحصري
30196


14-03-2009 07:47 صباحا
مشاهدة مشاركة منفردة [5]
جاسمين أيمن
menu_open
نشيط
rating
العضو غائب :D :D :D :D :D :D :D :# :yes: :no: :hmm: :lol: :roll:
معلومات الكاتب ▼
تاريخ الإنضمام : 2009-03-14
رقم العضوية : 1863
المشاركات : 16
الدولة : (ليه عايزين تخطفوني)
الجنس : أنثى
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
قوة السمعة : 0
 offline 
look/images/icons/i1.gif فعلتها ليلة الدخلة!!!
ههههههههههههههههه

أنا بقي هجيب السكينة اللي كنت بخرط بها البصل وضربها في ذرعه بيها

ليه بقي (سؤال وجيه)

عشان مش موت ولما يفوق

أقول واحدة اصدا واحدة ياجميل

أنا كنت مرهنة أصحابي اني هدبحه ليله الدخلة بدل القطةlaughlaughlaughlaugh









الكلمات الدلالية
لا يوجد كلمات دلالية ..


 








الساعة الآن 07:01 مساء


وسوم المنتدى