بالفيديو: جمال مبارك يستفز المصريين بـ”علامة النصر” أثناء محاكمته

أثارت علامة النصر، التي لوح بها جمال مبارك بعد فض الجلسة وقرار عدم بث المحاكمات تلفزيونيًا لدواعٍ أمنية، استفزاز كثيرٍ من المشتركين على مواقع التواصل الاجتماعي، واعتبروها نوعًا من الاستفزاز والاستخفاف بمشاعر ملايين المصريين.

كما عبر كثير من زوار مواقع التواصل الاجتماعي عن استيائهم الشديد بعدما قام علاء مبارك، النجل الأكبر للرئيس السابق حسني مبارك، بوضع يده على كاميرا التلفزيون المصري في محاولة منه لإخفاء والده عن العدسات أثناء نقله من عربة الإسعاف إلى مقر محاكمته.

httpv://www.youtube.com/watch?v=Gn476Tu0d4A

 

3 تعليقات
  1. Galal Hasanin يقول

    ولا اكنه الفارس المغوار حامي الحمي.. ماهو لاقي العيال اللي بيدافعوا عنه هو وابوه.

  2. Mohamad Abdelbaset يقول

    غريبة جدا …جمال بيشاور بالنصر …و العادلي بيضحك و هو خارج من القفص و بيسلم على الضباط كأنه رايح يصيف …و مبارك بيلعب في مناخيره امام الكاميرات …انا مش فاهم حاجة …الناس دي بتمثل و عايزة تغظنا …ولا في حاجة احنا مش فاهمنها …لو حد فاهم يفهمني ….

  3. Ragab Satalite يقول

    انا حاسس انها تمثليه من اخراج القضاه ووكلاء النيابه هى دى الدوله المنيه الى نادا بها ثوار الثوره والله لو مبارك ونظامه والركانه واولاده اخدوا برائه يبقى عليه العوضه فى الشعب المصرى كله وهناخد بالجزمه كل واحد يفتح بقه بشى وابقوا قابلونى لو اخدا احكام اخر المطاف لم تثبت الجريمه عليهم لانهم مش هما الى كانو ا فى الميدان ولا رفعوا بندقيه على احد ولا اطلقوا النار على احد يبقى برائه وانتم هتشوفا ياشعب مصر انتم بتعملوا كدا طيب ماشى ده الى رايح يحصل بالضبط وياريت حد يفرحنى لما ياخدوا احكام لانى من دلوقتى ورايح انا بعزى نفسى على الثوره وامنى نفسى انى البلد الى هى حبيبه كل واحد حر فيها هى مصر انها تنظف من الفاسدين واقول يارب تنح الثوره واشوف اركان النظام كله ياخد اعدام ياااااااااااارب

أضف تعليق

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More